Koszyk

Regulamin sklepu

Regulamin Sklepu Internetowego Hegemon:

-----------------------------------------

I. DEFINICJE:


1. Sklep - sklep internetowy dostępny pod adresem:  www.woblery-hegemon.pl  należący do Sprzedawcy.

2.  Sprzedawca, administrator danych, właściciel sklepu internetowego                             -
ACTIVE-PRO FHU Szczepan Greczyński
Pogórska Wola 287R, 33-152 Pogórska Wola NIP: 8732752749

3. Regulamin -  niniejszy dokument, określający zasady korzystania z niniejszego Sklepu internetowego dostępnego pod adresem 
 
4. Kupujący, Klient - osoba dokonująca zakupów w Sklepie www.woblery-hegemon.pl , która zaakceptowała niniejszy regulamin.
Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą
oraz każda inna jednostka organizacyjna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem.
5. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży (dokonująca zakupów przez niniejszą stronę) niezwiązaną bezpośrednio z jej dzialalnością gospodarczą lub zawodową.

6. Towar - produkty dostępne w Sklepie www.woblery-hegemon.pl 

7. Zamówienie - Zamówienie wybranych towarów przez Klienta poprzez Sklep.
 Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem ze Sprzedającym umowy sprzedaży Towarów na odległość.


-----------------------------------------

II. ZAKUPY:


1. Jak kupować?

Zakupy są bardzo proste, można kupować bez rejestracji (jako gość) lub z rejestracją konta
Rejestracja nie jest konieczna, choć ułatwia i przyśpiesza korzystanie ze sklepu w przyszłości.
Po dodaniu wybranych przynęt do koszyka wchodzimy do zakładki KOSZYK ( w prawym górnym rogu)
Tam zatwierdzamy zamówienie i wpisujemy dane do wysyłki oraz wybieramy jedną z opcji płatności i dostawy.
Potwierdzenie wraz z danymi do przelewu w przypadku wybrania przedpłaty na konto zostanie wysłane na podany przez Państwa adres e-mail.


2. Podczas składania zamówienia można zadeklarować chęć otrzymania faktury. 
Sprzedający prowadzi wyłącznie handel internetowy. Nie ma możliwości odbioru osobistego.

3. Ceny towarów są podane w polskich złotych (PLN) i  jest do nich doliczany podatek vat. Są to więc ceny końcowe. Nie zawierają kosztów wysyłki.

4. Realizacja zamówienia:

Zazwyczaj zamówienia są wysyłane w ciągu 24-48h od ich opłacenia (lub od ich złożenia w przypadku przesyłki za pobraniem). Sklep realizuje zamówienia tylko na terenie Polski. Sporadycznie może się zdarzyć, że czas realizacji zamówienia się wydłuży, co oczywiście będzie uzgodnione z Kupującym. W przypadku błędnie podanych danych czas wysyłki może się wydłużyć.

5. Tytuł przelewu:

W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia,
który wyświetli się automatycznie po złożeniu zamówienia.
Numer ten zostanie również automatycznie wysłany na adres e-mail.
Brak wpisanego numeru zamówienia w tytule przelewu może opóźnić lub nawet uniemożliwić realizację zamówienia.

6. Numer konta:

Dane do przelewu dostaną Państwo w wiadomości e-mail po zakupie.

7. Gratisy:

Do 10 przynęt Sprzedający dokłada 1 gratis (losowo wybrany, o podobnej wartości jak reszta przynęt z zamówienia), do 20 przynęt – 2 gratis, itd…


8. Złożenie zamówienia (dokonanie zakupu w Sklepie) jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu oraz polityki prywatności i cookies dostępnej tutaj:

https://hegemon.selly24.pl/polityka-prywatnosci,p6.html

Znajdą tam Państwo informacje m.in o tym kto jest administratorem Państwa danych osobowych i komu te dane są powierzane w procesie przetwarzania zamówienia.

9. Na podstawie Dz.U. z 2018 r. poz. 2519 Sprzedający jest zwolniony z obowiązku posiadania kasy fiskalnej i wystawiania paragonów.
Oczywiście nie neguje to w żaden sposób prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy ( Więcej informacji o tym prawie - punkt VI)




-----------------------------------------

III. OPCJE PŁATNOŚCI I DOSTAWY:


1. Kupujący może wybrać płatność przelewem na konto (przedpłata na konto), poprzez płatności online lub zapłacić przy odbiorze paczki.

2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.

2.Koszt wysyłki jest stały bez względu na ilość zamówionych woblerów. Nie wzrasta wraz z większą ilością zamówionych przynęt.
Wysyłka 50 przynęt będzie kosztowała tyle samo co wysyłka jednej sztuki.

3. Aktualny cennik wysyłek znajduje się pod tym linkiem: www.woblery-hegemon.pl/koszty-dostawy,p5.html

4. W przypadku różnicy między cennikiem przewoźnika, a cennikiem podanym na tej stronie różnicę pokrywa Sprzedający,
Kupujący nie będzie obciążany żadnymi dodatkowymi kosztami wysyłki.

5. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone na wypadek zaginięcia lub zniszczenia w transporcie.

6. Przesyłki są zamawiane przez Sprzedającego najczęściej poprzez serwis furgonetka.pl, któremu w celu realizacji zamówienia podawane są dane teleadresowe Kupującego. Trafiają ode poprzez serwis furgonetka.pl także do wybranego przewoźnika.

7. Zazwyczaj zamówienia są wysyłane w ciągu 24-48h od ich opłacenia (lub od ich złożenia w przypadku przesyłki za pobraniem). Sklep realizuje zamówienia tylko na terenie Polski. Sporadycznie może się zdarzyć, że czas realizacji zamówienia się wydłuży, co oczywiście będzie uzgodnione z Kupującym. W przypadku błędnie podanych danych czas wysyłki może się wydłużyć.

8. Orientacyjny, szacunkowy czas dostawy dla poszczególnych przewoźników od chwili realizacji zamówienia (od momentu wysyłki):

In post - zazwyczaj 1-2 dni robocze

Kurier DPD - zazwyczaj 1 dzień roboczy


-----------------------------------------

IV. POSTANOWIENIA OGÓLNE:



1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku, gdy dane podane w zamówieniu są nieprawdziwe
 lub błędne i nie udaje się nawiązać z kupującym kontaktu w celu ustalenia prawidłowych danych.

2. Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 7dni. Zamówienie zostanie anulowane jeśli w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia nie wpłacono na konto Sprzedającego należności za towar lub nie odebrano przesyłki pobraniowej.

3. Sprzedający ma prawo do zmiany ceny Towarów, zmian w ofercie a także udzielania rabatów na niektóre Towary oraz do organizowania promocji.
Zmiany te nie dotyczą Zamówień, które już zostały złożone.

4. Towar sprzedawany w Sklepie to przynęty wędkarskie i można ich używać wyłącznie do połowu ryb. Przynęty zawierają kotwiczki lub haczyki, które są ostre i przez to niebezpieczne.
Należy zachować szczególną ostrożność przy obchodzeniu się z nimi. Sprzedający nie bierze żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody czy zranienia, a także za użycie niezgodne z przeznaczeniem.
Towar należy chronić przed dziećmi i przechowywać w miejscu niedostępnym dla nich.

5. W sprawach nie ujętych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie aktualne przepisy prawa.

6. W przypadku niejasności lub wątpliwości zachęcam do kontaktu mailowego celem wyjaśnienia.


-----------------------------------------

V. WARUNKI REKLAMACJI I ZWROTU TOWARU:


1. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu towar nowy, w 100% pełnowartościowy i bez wad fizycznych lub prawnych.
Sklep odpowiada za ewentualne wady Produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów Kodeksu cywilnego.

2. W przypadku otrzymania wadliwego towaru, lub uszkodzonego w transporcie Kupujący proszony jest o kontakt (zakładka Kontakt).
Wówczas Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu pełnowartościowy towar i ponieść koszty ewentualnego zwrotu wadliwego towaru lub wysłać swojego kuriera po odbiór wadliwego towaru.

3. W przypadku braku możliwości dostarczenia Kupującemu pełnowartościowego towaru zostanie wykonany zwrot pieniędzy,
 wraz z kosztami obu wysyłek na konto wskazane przez Kupującego lub zostanie zaproponowane inne rozwiązanie - np rekompensata w postaci innego droższego towaru.

4. Uszkodzenia wynikłe z naturalnego zużycia produktu, typowe dla danego typu produktów nie stanowią wady produktu i nie są podstawą do reklamacji.
Wady powstałe z winy użytkownika również nie są podstawą do reklamacji.

5. W przypadku sprzedaży, której Klientem nie jest Konsument przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie cywilnym nie mają zastosowania z zastrzeżeniem postanowienia
art. 558§2 Kodeksu cywilnego.

6. Kodeks cywilny Art. 556 mówi, że" Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

Art. 556[1]. § 1. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:
1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego (…);
3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. (…)
§ 2. Jeżeli kupującym jest konsument, na równi z zapewnieniem sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela,
osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy,
 znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent.
§ 3. Rzecz sprzedana ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia,
jeżeli czynności te zostały wykonane przez sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą sprzedawca ponosi odpowiedzialność,
albo przez kupującego, który postąpił według instrukcji otrzymanej od sprzedawcy. "

7. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.

8. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej lub pisemnej na adres dostępny w zakładce kontakt.

9. W opisie reklamacji w celu ułatwienia jej rozpatrzenia zaleca się podanie danych kontaktowych Klienta składającego reklamację,
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, treści żądania reklamacyjnego
(czego Klient w ramach reklamacji domaga się od Sprzedawcy).

10. W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta wymagane jest dostarczenie Produktu do Sprzedawcy,
 Klient może zostać poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na wskazany przez Sprzedawcę adres.
 Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami
albo niemożliwe, Klient powinien udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym się on znajduje.

11. W ramach zagwarantowanych uprawnień Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie
 i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania,
jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedawcę lub Sprzedawca nie wymienił Produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.

12. Sprzedawca zobowiązuje się rozpoznać reklamację z tytułu rękojmi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania
od Klienta. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania reklamacji za uzasadnione.
W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.

13. Produkty dostępne w Sklepie nie są objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub sprzedawcy. Nie wyłącza to uprawnień Kupującego będącego
 jednocześnie Konsumentem z tytułu rękojmi.


-----------------------------------------

VI. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

1. Kupujący będący jednocześnie Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni.
Konsument może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z zastrzeżeniem pkt 4 i pkt 11.


2. Chęć odstąpienia od umowy należy zgłosić mailowo poprzez zakładkę kontakt lub telefonicznie pod numerem 792 685 5 dziewięć cztery.
Wówczas zostanie Państwu udostępniony wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy odesłać razem z towarem na adres:

ACTIVE-PRO FHU

POGÓRSKA WOLA 287R

33-152 POGÓRSKA WOLA

3. Kupujący może zwrócić przedmioty na adres sprzedającego dowolnym sposobem, jednak przesyłki pobraniowe nie będą odbierane.
W przypadku chęci zwrotu paczkomatem Kupujący proszony jest o kontakt - wówczas Kupującemu zostanie przesłany kod paczkomatu i dane do wysyłki.
Przesyłka powinna zostać dobrze zabezpieczona przez Kupującego.


4. Zastrzeżenie, o którym mowa punkcie 1 dotyczące nieponoszenia kosztów przez Konsumenta w związku z odstąpieniem od umowy nie dotyczy:

a) kosztów dostawy wynikających z faktu, że Konsument wybrał sposób dostarczenia produktu do Sprzedawcy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia przewidziany przez Sprzedawcę.
W takiej sytuacji Sprzedawca zwraca Kupującemu kwotę odpowiadającą wartości zamówienia oraz wartości najtańszej opcji dostawy, bez względu na to, jaką dostawę wybrał Kupujący.
Przykładowo: Kupujący kupił towar za 100zł i wybrał przesyłkę kosztującą 20zł, podczas gdy najtańsza dostępna forma wysyłki kosztowała 10zł. W takiej sytuacji Sprzedający zwraca Kupującemu Kwotę 110zł (wartość towaru +  koszt najtańszej dostępnej formy wysyłki)

b) bezpośrednich kosztów zwrotu produktu (Koszty zwrotu produktu ponosi Kupujący)

5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego zamówienie, oferta Konsumenta przestaje wiązać.

6. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

a) od objęcia Produktu (lub wielu Produktów) w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik)

B) w przypadku umowy obejmującej wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części,

7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy,
zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z zastrzeżeniem pkt 4 i pkt 13.

8. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

9. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

10. Przy odstąpieniu od umowy Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy na adres:  F.P.H Hegemon Jakub Machowski Ul. Podkarpacka 63  38-422 Iskrzynia niezwłocznie,
 jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem, termin jego dostarczenia do Sprzedawcy wówczas nie jest istotny.

11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób, który wykracza poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

12. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;